ePodpis.pl - róg dokumentu
Infolinia: 0 703 203 333
1.28 zł brutto / min.
e-podpis.pl - strzałka CERTYFIKATY
Certyfikat - jest niezbędny do posługiwania się podpisem elektronicznym.

Zawiera co najmniej nazwę lub identyfikator organu wydającego certyfikaty, identyfikator subskrybenta, jego klucz publiczny, okres ważności certyfikatu, numer seryjny certyfikatu oraz jest podpisany przez organ wydający. Certyfikat wystawiany jest przez centrum certyfikacji. Można go pobrać przez serwis internetowy.

Od 1 maja 2008 r. wszystkie urzędy administracji publicznej zostały zobowiązane do przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną. E-podpis jest wykorzystywany również w kontaktach handlowych (np. e-faktury), a zakres jego stosowania stale się rozszerza.



Poniżej przedstawiamy listę certyfikatów

  • Certyfikaty kwalifikowane
    Do podpisywania dokumentów bezpiecznym podpisem elektronicznym konieczne jest posiadanie zestawu do składania podpisu elektronicznego. Możesz zamówić zestaw(y) w wersji z czytnikiem kart kryptograficznych (Zestaw STANDARD) lub w wersji bez czytnika kart (Zestaw bez czytnika) – ale ten tylko wtedy, jeśli posiadasz komputer już wyposażony w czytnik kart.


  • Certyfikaty niekwalifikowane zaufane
    Certyfikaty niekwalifikowane, często nazywane również zwykłymi lub komercyjnymi, służą do podpisywania i szyfrowania poczty elektronicznej i plików. Certyfikaty niekwalifikowane zgodne są ze standardem WebTrustSM/TM. Oznacza to, że certyfikaty niekwalifikowane CERTUM PCC - jako jedyne w Polsce - są uznawane za zaufane globalnie: we wszystkich rozpowszechnionych przeglądarkach internetowych na świecie oraz we wszystkich produktach Microsoft Corp.




Nie zwlekaj z zakupem e-podpisu! ZAMÓW TERAZ!